یکشنبه , اردیبهشت ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / شستشوی و نگهداری تیشرت

شستشوی و نگهداری تیشرت

شستشوی و نگهداری تیشرت

تیشرت ها از پارچه های مختلفی تهیه می شود. پارچه های پنبه و ویسکوز ( بصورت خالص یا ترکیب با الیاف مصنوعی ) جزو پرکاربردترین پارچه های بکار رفته در تیشرت می باشد. پارچه های صد در صد پنبه حساس تر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. با رعایت موارد زیر در شستشوی تیشرت میتوانید دوام و ثبات بیشتری در رنگ و چاپ آن را تجربه کنید.

شستشو و نگهداری از تیشرت
شستشوی تیشرت

شستشوی تیشرت

√ تیشرت ها را پشت و رو کرده و سپس داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. خصوصا لباس هایی که دارای چاپ می باشند.

√ با دمای 30 درجه شستشو شود.

√ ترجیحا از پودرهای چند آنزیم استفاده نکنید. آنزیم برای لکه بری مناسب می باشند اما به مرور زمان ممکن است رنگ و بافت پارچه را مستهلک کند .

√ برخی از چاپ ها مانند چاپ های پفکی در برابر شستشو حساس تر می باشند و در شستشو های متعدد مقداری از حجم چاپ از دست می رود. اینگونه لباس ها را حتما پشت رو کرده و سپس بشورید تا دوام چاپ افزایش یابد. 

√ برای شستشن با دست از چنگ زدن محکم پرهیز کنید.

√ تیشرت های نخی را پس از شستشو در ماشین لباسشویی آب کشی نموده و سپس روی بند پهن کنید. پهن کردن تیشرت های دارای آب ، باعث کش آمدن و دفرمه شدن پارچه می شود.

√ بلافاصله پس از خشک شدن از روی بند جمع کنید. تابش مستقیم خورشید به مرور باعث رنگ رفتگی می شود.

√ بطور کلی اطلاعات برچسب لباس و دستورالعمل پودر یا صابون مورد استفاده را بررسی نمایید.

√ موارد بالا برای همه لباسها نخی (پنبه) خصوصا نخی رنگی مصداق دارد.

تیشرت البسه ای ساده و پراستفاده و نسبتا ارزان هستند که روزمره از آن استفاده می شود. و ممکن است در طول یک ماه بارها شسته شود. بنابراین ممکن است نسبت به بقیه لباسهایمان زودتر مستهلک شود. تیشرت های نخی ( پنبه خالص ) حساس تر می باشند. اگر موارد بالا را رعایت کنید عمر تیشرت خود را میتوانید افزایش دهید. در هر صورت خیلی سخت گیر نباشید . تیشرت جزو لباسهایی است که در طول سال ممکن است چند مدل از آن را بخریم و تعویض کنیم و مدل و رنگهای جدید بپوشیم.

حتی اگر یک تیشرت با قیمت خیلی گران و با دوام بالا پیدا کردید که میتواند چندین سال برای شما عمر کند بهتر است در عوض ِ خرید آن ، چند تیشرت با قیمت مناسب تر بخرید تا تنوع در پوشش و طرح داشته باشید.به شما پیشنهاد می کنیم غیر از رنگهای مشکی و سفید ، از تیشرت های رنگی نیز استفاده کنید که هم باعث تنوع در پوشش شما می شود و هم روحیه بخش بوده و باعث شادابی شما و دیگران می شود و اینگونه حتی با تیشرت جزو افراد شیک پوش محسوب می شوید.

برای مشاهده و یا خرید تیشرت از سایت ما اینجا را کلیک کنید.