شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / اخبار / لباس زیر سایز بزرگ

لباس زیر سایز بزرگ

لباس زیر سایز بزرگ از کجا بخرم ؟

پیش از آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی مدلف modelf.ir تهیه لباس زیر سایز بزرگ معضل بزرگی برای کسانی بود که نیاز به لباس زیر سایز بزرگ داشتند. تهیه لباس زیر با کیفیت عالی و قیمت منصفانه بخشی از دغدغه سایز بزرگ پوشان بود و دغدغه دیگر یافتن چنین لباس هایی با سایز مناسب بود که معمولا در فروشگاه های معمولی شهری پیدا نمی شود.

تلاش ما بر این بوده که کلیه لباس زیر سایز بزرگ از سایز 46 الی سایز 70 را برای شما مشتری گرامی فراهم کنیم. رنگبندی متنوع و تنوع در نوع کارها از دیگر مزایای خرید از سایت سایز بزرگ مدلف است که باعث می شود نیاز شما در تامین لباس زیر سایز بزرگ را بر طرف نماید.

دفتر مرکزی فروشگاه سایز بزرگ مدلف در تهران می باشد از اینرو برای عزیزانی که در تهران ساکن هستند امکان ارسال لباس زیر سایز بزرگ با پیک میسر است. اما شما همیشه و بطور 24 ساعته در شبانه روز می توانید از فروشگاه ما به نشانی زیر خرید کنید و طبق روال ، سفارش خود را طی چند روز بعد با پست دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ مدلف کلیک کنید

در سایت اینترنتی سایز بزرگ مدلف چه لباس های زیری به فروش می رسد ؟ یا لباس زیر سایز بزرگ از کجا بخرم؟. الان به این سوالهای شما پاسخ می دهیم. اما خیالتان راحت باشد دغدغه لباس زیر سایز بزرگ دیگر نخواهید داشت. در فروشگاه سایز بزرگ مدلف، زیرپوش سایز بزرگ آستین دار در رنگهای اصلی سفید و مشکی موجود می باشد. نگران نباشید رنگبندی های دیگری هم دارد که می توانید با ورود به آدرس زیر آنها را مشاهده نمایید. همه زیر پوش های سایز بزرگ از سایز دو ایکس لارج تا سایز 5 ایکس لارج در سایت سایز بزرگ مدلف موجود است.

زیرپوش سایز بزرگ
زیرپوش سایز بزرگ

برای ورود به لباس زیر سایز بزرگ مدلف کلیک کنید

خب رکابی سایز بزرگ چی ؟ آیا رکابی هم دارید ؟ بله ، رکابی سایز بزرگ در رنگهای اصلی سفید و مشکی با بهترین متریال و مواد اولیه از جنس پنبه سوپر و درجه یک در قسمت لباس زیر سایز بزرگ سایت مدلف موجود می باشد. همچنین رکابی در رنگهای دیگر به غیر از رنگ سفید و مشکی نیز موجود می باشد. در هر سری شارژ ، رکابی سایز بزرگ در سایت ،رنگهای متنوع ایی به آن اضافه می شود. شک نکنید و خرید رکابی سایز بزرگ خود را از طریق لینک زیر انجام دهید.

رکابی سایز بزرگ

خرید رکابی سایز بزرگ کلیک کنید

اوه ، مهمترین چیز داشت یادمان می رفت دوست عزیز ، شورت سایز بزرگ . آیا شما شورت سایز بزرگ هم دارید که هم جنس خوبی داشته باشد هم قیمت های منصفانه … بله داریم . شورت سایز بزرگ داریم آنهم چه شورت سایز بزرگی . شورت سایز بزرگ اسلیپ یا همان شورت سایز بزرگ لیفه ای . شورت اسلیپ یا لیفه ای چیست ؟ شورتی است که پا دار نیست و تا قسمت کشاله ران را پوشش می دهد. دوست عزیز سایز بزرگ ، ما شورت اسلیپ سایز بزرگ هم داریم در رنگهای سفید و مشکی که دو رنگ اصلی می باشد و البته رنگهای دیگر . مثلا شورت سایز بزرگ رنگ قهوه ای ، سبز ، زرشکی ، زرد ، قرمز ، آبی ، طوسی ، سرمه ای ، سدری و رنگهای متنوع دیگر . راستی این را هم بگوییم همه شورت ها از جنس پنبه می باشد. اما ما برای اینکه دست مشتری باز باشد و انتخاب راحت تری داشته باشد شورت سایز بزرگ را در دو مدل پنبه معمولی و پنبه سوپر در سایت مدلف برای شما فراهم کرده ایم. جنس پنبه معمولی صد در صد پنبه اصل می باشد و جنس پنبه سوپر نیز صد در صد پنبه می باشد منتهی پنبه یا همان نخ آن اندکی نرم تر و لطیف تر می باشد و بنابراین قیمت آن نیز اندکی افزایش دارد. در هر صورت هر دو مدل صد در صد پنبه است و با خیالت راحت می توانید خرید کنید. برای مشاهده شورت سایز بزرگ لیفه ای به لینک زیر مراجعه نمایید

شورت سایز بزرگ اسلیپ
شورت سایز بزرگ اسلیپ

خرید شورت سایز بزرگ لیقه ای اسلیپ کلیک کنید

بعضی از مشتریان ، خصوصا آقایان سایز بزرگ ، تمایلی به شورت اسلیپ ندارند و می خواهند شورت پادار بوده و کمی پایین تر از باسن آنها را هم پوشش دهد. خب شورت سایز بزرگ پادار موجود دارید ؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله . شورت سایز بزرگ پا دار باز هم در رنگهای اصلی مشکی و سفید و دیگر رنگهای متنوع موجود می باشد. سایز دو ایکس لارج ، سایز سه ایکس لارج ، سایز چهار ایکس لارج ، سایز پنج ایکس لارج موجود است. باز هم مثل شورت اسلیپ ، شورت سایز بزرگ پا دار یا به قول بعضی ها شورت سایز بزرگ نیم پا در هر دو جنس پنبه معمولی و پنبه سوپر موجود می باشد. برای مشاهده و خرید شورت سایز بزرگ پادار به لینک زیر مراجعه نمایید.

شورت سایز بزرگ پادار
شورت سایز بزرگ پادار

خرید شورت سایز بزرگ پادار کلیک کنید

همه تلاش ما بر این است که همواره کلیه محصولات در سایت موجود بوده و مرتب شارژ شود. هر چند ممکن است گاهی برخی محصولات تمام شده باشند اما محصولات لباس زیر سایز بزرگ بعد از اتمام بزودی برای شما مشتری عزیز شارژ می شوند . برای مشاهده همه لباس زیر سایز بزرگ ما به لینک زیر بروید

لباس زیر سایز بزرگ کلیک کنید

راستی تا یادمان نرفته این را بگوییم که شما می توانید همه لباس های سایز بزرگ خود را از فروشگاه اینترنتی سایز بزرگ مدلف تهیه کنید. مثل تیشرت سایز بزرگ ، پیراهن سایز بزرگ ، شلوار سایز بزرگ ، هودی سایز بزرگ و غیره .. برای اینکار از طریق لینک زیر وارد سایز بزرگ مدلف شود. و از طریق منوی دسته بندی به دسته دلخواه بروید .

سایت اینترنتی سایز بزرگ مدلف

در فروشگاه مدلف ، تمام سایز بندی ها و اندازه ها بصورت سانتی متر برای شما اندازه گیری شده و با راهنمای سایزی که داخل سایت موجود است می توانید با خیال راحت ، انتخاب سایز دقیقی داشته باشید. ممنونیم که این مطلب را تا انتها مشاهده کردید و امیدواریم با خرید از سایت سایز بزرگ مدلف مشتری همیشگی ما شوید. اولین نکته ما در برخورد با مشتری رفتار صادقانه می باشد و توام با آن ارائه اجناس با قیمت مناسب و منصفانه . ممنون که سایز بزرگ مدلف را انتخاب کردید